Tenta plugg utan ångest!

Mañana, mañana...

I dag är det Tisdag. Hemtenta inlämning vid 00.00 inatt. Har ingen ångest denna gång, jag kan kursen rätt bra tycker jag!

så skall skriva fram tills 1, då skall jag ha paus...eller förhoppningsvis så är jag färdig by then. Då skall jag chilla med Eve en stund, hämta Johan på dagis, umgås med fmailj, sen sätta mig ner och plugga igen, om det behövs, det återstår att se.

Börjar nya kursen på Torsdag. Skall bli fett med nice!

I helgen händer det också en massa kul!! En vän till oss fyller 30 och vi skall på en stor 30års fest! Looking forward to it! Skall bli så roligt att träffa folk, samt att folket är gamla vänner som man nästan aldrig träffar! Underbart. Festen är på en MC klubb, där jag har varit på fest förr, galet kul!

Så ända problemet är: Vad skall jag ha på mig??? Jeans och mina nya ankle boots, självfallet...men vad för tröja? ROlling stones tröjan? Den nya balla rockiga glesstickade tröjan? Linnet med massa nitar? Måste tänka på att jag kommer att vara ute också, då det är en stor ute plats med...så den mörk mörk bruna kavaj jackan måste ju vara på...och mina cola vantar...sånna utan fingrar, ni vet? min nya ring...som jag älskar! FEtt ball, kan inte vänta på att örhängena som hör till kommer....beställda och dyker upp i början av November. Aja, det ger sig!

Nu skall jag sätta igång så jag blir klar!

Puss och Kram.

" Amidst all tears there's a smile, that all angels greet with an envious song. One look into stranger's eyes and i know where i belong, and the path goes on..."
HIM - The Path


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0