Jag känner mig döende...

Jag är så trött! Det är typ en vecka kvar i skolan, sen är det sommarlov...men shit va sliten jag är!
På sommaren vankas massor med mys med min son och så mycket som Jontman kan! Han ska slita massor i sommar...dock skall jag kompletera lite grejer som behövs göras med skolan...puhh..men det går!

Har lite ångest över att jag inte följer med en hel drös av mina vänner på kryssning på fredag...men som jag sa till Linda...jag ORKAR inte...jag är så trött, det skulle va skit kul, men jag har för mycket att göra och jag är TRÖTT....jag behöver all vila jag kan få!

Nu skall jag snart kolla på Ugly Betty och innan dess måste jag hänga tvätten...

så...

God natt!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

du har det inte lätt!!! jag lider med dig

Hoppas du orkar kämpa dig igenom uggly betty!! Lyckosparken från mig!!

2010-05-25 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0