Destination: papperstuss i näsan...

Så var denna helgen...bajs helg...
Johan blev sjuk natten till Fredag...snorig, gnällig, rinnig i ögonen, nys och blablabla...dunder förkyld och har inte gjort mycket annat än att tjura och spilla vatten och sagt i lägenheten...grinat och grinat. Sen så blir jag sjuk också....underbart...
johan är bättre nu, men det blir hemma imorgon också....A, för att han inte är helt 100 B, för att JAG är sjuk frtf...

sitter här med en papperstuss i näsan för att det inte vill sluta rinna, känne rmig som ett grinigt litet barn för att jag vet att jag snart skall ta näsdroppar så att jag kan sova inatt...jag HATAR att ta näsdroppar, det är äckligt...

ska lägga Johan i våran säng nu, för han ligger och gnyr i sin säng...och jag tänker inte springa upp 50ggr inatt för att kolla honom. 

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0