Destination: Livet...

...är gott!

Fått igen lite sömn idag. Väl behövligt.
Har precis varit och tränat, super skönt! Kom underfund med igår att jag kan visa mig i linne i sommar då jag har shapat upp mina armar! Kalas! så idag har jag beställt lite fina klänningar!

Blir ett kort inlägg nu, ska kolla en ny Mel Gibson film som jag började kolla på idag, men somnade...så tittat Jonas ikapp mig så att vi kan titta på resten tillsammans! Edge of Darkness...

By the way, igår såg jag den läskigaste filmen EVER! Dead silence....med sånna där buktalar dockor, och dem som känner mig vet att jag hatar dockor och framförallt clowner...det fanns en buktalardocka i form av en clown också...i died. Twice, framförallt för att karln somnade och jag tittatde på typ hela filmen mellan fingrarna!

nej, nu måste jag kika!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Åsa (mamma till Casper)

Uuh, den filmen är skitläbbig. Fast spårar ut på slutet ju..

2010-05-06 @ 13:20:45
URL: http://smultronkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0