About moi!

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Riktitigt kär, bara en. Min J.
Vad tycker du om kärlek? Det bästa
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Jaaa...jag saknar faktiskt Annika...träffar henne nästan aldrig...
Har du svårt för att bli kär? Kär på riktigt, ja. Förtjust; nej.
Är du singel? Inte ett skvatt
När fick du senast en komplimang? Igår...fast av mamma iofs!

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Ja....inte kul
Hånglat med nån riktigt ful: Förmodligen.
Hånglat med fler än 50 pers: Inte samtidigt men under hela livet, ja.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja...
Gjort något riktigt dumt? Det har nog alla
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, samtidigt som jag har lärt utav det.
Åkt ambulans? Ja.
Gjort nåt olagligt? Granterat.
Fått din mamma att gråta? Jo. Inte med mening dock.
Slagit ner någon? Inte slagit ner någon, men slagit någon.
Skämts över dina föräldrar? Alla barn skämms över sina förläldrar då och då.
Sagt jag älskar dig och menat det? Självklart, säger det till min sambo och min son varje dag.
Tar du droger? Nej.
Dricker du? Då och då.
Vilka kläder sover du i? T-shirt eller linne
Vad hatar du verkligen? Smutsiga golv, pedofiler, våldtäksmän, mördare, alkolister.
Är du ensam nu? Ja...eller ptja, katten är hemma
Vill du gifta dig? Vet inte...kanske.
Vill du ha barn? Ja, ett till iaf...har ju redan en underbar son.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag, sambon och sonen
Såg dig gråta? Jonas tror jag.
Fick dig att gråta? Oj...det vet jag faktiskt inte...säkert något på Tv
Du delade en dricka med? Sonen...alltså alkoholfritt då
Du gick på bio med? Jonas.
Skällde på dig? Mamma
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma: Hej, hur är det med öronen, hur mår Johan och vart han glad när pappa kom hem?

 DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej.
Kramat någon? Yes
Pussat någon? Yes.
Köpt någonting? Ja.
Sjungit? Ja, barnvisor
Saknat någon? Mja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0