Va fan är det för fel?

Ja, alltså på vädret?? VÅR sa jag ju!!! HALLÅ? Orkar inte med mer jävla snö fan!
Det sticker i min hals och jag nyser...det är inte bra! Jag skall ju faktiskt ut i helgen! med min  Karin!!! JAg kan inte vara sjuk då!

I natt sov Johan i vår säng...det var någon vecka sen sist...men ibland så är det okej, och faktiskt väldigt mysigt, är stolt över honom att han sover i sin egen säng så bra :)

I lördags var jag o Jonas på ikea!

VI köpte två lager hyllor till Jonas förråd, en hylla till vårat sovrum, en lampa till Johan som han älskar!
Kuddar och örngott till Johan, så nu har han en mys hörna!
Lattemuggar, knivar, nytt tallrikssett, nya glas, handdukar, ljus, skålar och lite smått!

Igår var vi också och handlade...mat och lite leksaker till Johan...sen fick han kläder av mina päron i söndags...undrar om vi faktiskt skämmer bort honom...men aja, han är mitt enda barn! Det är kul! det tycker vi båda!

Anyways,
STORT grattis till min barndomsvän Marie-louise som igår födde en liten Estelle! Jag önskar henne och hennes Jonas allt gott och jag hoppas att det har gått bra nu när "Lillan" fött sin Lilla!


Nu ska jag göra mig klar för dagen!
SKola och ny kurs väntar!! Spännande!!

Puss O Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0