Sömn kan ge mirakel.

Jag har varit så himla trött på senaste tiden. Sjuk trött...Johan var ju sjuk så länge, och sen kom han inte riktigt tillbax...det har varit lite upp och ner och jobbiga nätter. 4 nya tänder på G, snart har han hela munnen full...då är man en stor pojke :) Tänderna besvärar honom dock...men inatt var det underbart!

Jag var igång från morgon till kväll igår...skolan mellan 9-16...sen jobb mellan 17-20.15...tur som var så tränade pappa i Sollentuna igår och kunde köra hem mig från jobbet! GALET skönt! Kom hem, Jonas hade sparat mat tillmig, så jag åt...bytte om och så la vi oss i sängen vid 21:30...satte på en film, jag somnade väll kanske 22...vaknade av Jonas väckar klocka strax efter sex...och kom underfund med detta: Jag är inte trött. Jag har sovit i 8 timmar utan avbrott...utan att behöva kissa, dricka, oroa mig, ta hand om Johan...inget...HELT ostört...har inte hänt på SJUKT länge...anyways...Jonas går upp...och säger..."Johan är vaken, han ligger och sjunger." Från Johans sovrum hör man inget skrik, inget bök, en glad pojke som skrattar och sjunger "lalalalala"...det var allt jag behövde höra för att gå upp med ett leénde på mina läppar, kvart över sex på morgonen...Johan på strålande humör...och SOL ute, betyder SOL inne. Det naturliga Dvitaminet strömmar och jag börjar känna mig alldeles lycklig igen. Har en klo i ögat, men den är inget att oroa sig för =)

JAG är LYCKLIG!!! Sömnen jag fick inatt har gjort en hel omvändning och jag känner att jag strålar energi...så idag skall jag plugga, städa, bada, tvätta och sen skall jag jobba i tre timmar. Det grejjar jag vettni!

Skola och jobb i veckan, kurs på torsdag kväll; Rosenserien med Elisabeth och Karin!
Träna onsdag och söndag...shape, cycling och core :)
Lördag skall jag träffa mitt lillgamla gäng...ska blir SKITKUL!

Skall även försöka lägga upp lite bilder här framöver, är så dålig på sånt :)

Puss och Kram!

Ps. Jag har massor av barnkläder (pojkkläder) som ligger här hemma och inte gör någon vidare nytta! Är det någon som är intresserad av att köpa, så hör av er. Dem är fräscha och är från Lindex, HM, kappahl, polarn o pyret...visa grejjer är från små butiker och några köpa utomlands osv. Har ev. en gul UV dräckt också som jag inte tror att Johan kommer att kunna ha i sommar! Perfekt till stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0