Ny natt-tid

...för Johan. han föredrar att vakna mellan kvart i 6 och kvar över 6 VARJE dag...det är INTE roligt, så nu har han en ny sov tid då han går och lägger sig, 20:00 ist för 19:00. Får hoppas att det ger något. Sen att man ställer om till Sommartid i helgen kanske ger något, för visst ställer man fram klockan då?

Han är iaf förövrigt så jävla GO! Min lilla pöjk...vi gick en extra lång väg hem från förskolan idag. Det var ju asfalt och sol ute och det var ju super skoj tyckte Johan! så vi hade en mysig promenad hem, väl hemma satte vi på oss lite tunnare kläder och johan fick preimära sin nya Jympisar på altanen, vi sparkade lite boll osv. Var kul! sen så var det middags lagning, kyckling, pasta med tomatsås, zucchiner, avokda, blandsallad och tomater till! Yummy! under lagningen av mat lekte vi björnen sover typ 20ggr...Johan låg och låtsades sova, jag sjöng och när man sjöng "...honom aldrig TROOO!!" så ställer sig johan upp och skriker "OOOOO" och slänger upp armarna i lutften. Sötnöt, min smarta lilla gosse. Vad ska det bli av dig. Hur kan du kunna så mycket, du har ju inte levt mer än 1 och 1/2 år?? Otroligt!

nu skall jag hoppa i badet...fast innan dess packa lite böcker och skriva ut ett papper som skall postas imorgon!

Sen är det löning i morgon. Jag har kämpat länge med att få bort massor av skulder osv. och nu ser man att det lönar sig, har mindre räkningar och mer pengar kvar på kontot! Känns för jävligt bra, nästa månad blir bättre :) sen är det sommar och då är det inte mycket CSN, men jag skall vara mamma ledig och Jobba också, så det kommer nog bli bra ändå, sen så får man hoppas att man får tillbax på skatten...skulle suga getpung annars.

Nej, nu skall jag gå.

Ha det gott mina små sparvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0