Helt färdig...

Jag är helt färdig, trotts att det bara är morgon. Min mage stökar och bökar... jävligt jobbigt, men jag överlever, måste införskaffa lite Probiotika eller nått...

Iaf, gårdagen bestod av möte, jobb, lata sig i två timmar, hämta son, promenad i solen med FIa och son, handla lite, hem, leka, laga mat, äta, umgås, åka o träna, komma hem, duscha, dö i sängen.

jag har träningsvärk som är utromordentlig...på att min mage inte funkar som den skall.

Sitter samtidigt och skriver hemtenta, vilket jag nästan tycker är lite små kul, men jag känner mig helt orkeslös samtidigt...

I helgen blir det en snabbsväng till IKEA, lunch med mor o far...sen ska Johan sova hos mormor och morfar då dem skall till Skansen på Söndag morgon; jag skall jobba (woho! tjäna MASSA pengar!!) och Jonas skall pilla med sitt förråd...sen så är det myskväll och ro.

Nästa vecka börjar nya kursen och det skall bli jättekul!! SEr faktiskt framemot det. Mina starka sidor får komma till skott nu: Religion, historia, sam! Sjukt kul, framförallt religion och historia...LOVE IT!

Åker även till Umeå den 16:e abrilo...med Johan och mamma...umgås med mormor och morfar, moster och kusinerna...skall hinna med att träffa Hanna och hennes lilla Tea också! Skall bli super!

Nej, nu har jag inte mera tid! Massor att göra och så lite tid!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0