Hållplats: Tröttmössa

Nu är jag sjukt galet trött...dagen har varit rätt seg...glott på OC....försökt sova, men inte lyckats...piggnade iofs till på eftermiddagen strax innan sonen kom hem. Han hade varit på Skansen med mormor och morfar.

Lagade världens godaste middag gjorde jag, trotts min låga ork. Helstektfläskfile, potatis, morötter och rödlöd som man gör i ugnen, grönsallad och ist. för vitlökssmör så mosade jag feta ost och blandade med vitlök och svartpeppar! Satan va gott det va! Fick till och med tummen upp från karln min som gärna ratar alla mer nyttiga alternativ jag kan komma på.

Sen var det lek och stök och sen så skulle Johan sova. Gissa vem som också somnade? Jo, jag...jag är en ohygglig tröttmössa just nu. Försöker titta på Tv, men det går inte jätte bra. Funderar i om jag ska skita it, call it a night and tune to kudde and ljudbok!

I think that sounds like the "skit" just nu.

Tänkte dock avsluta med att bjussa på några bilder från igår, skall faktiskt försöka ge mig på lite bilder i bloggen, har inte varit så pigg på det innan :)


Kvällen började som sagt hos mig: Jag bjöd på tummen upp, yatzy och ett ohyggligt leende.


Sara och Karin, underbara människor!


Det blev lite dans...


En gruppbild...fast vi gjorde många gruppfilmer...GLASSBÅT var temat.


Sen gick vi ut en sväng....fortfarande förbannad på kroghelvetet.

aja....det var kul ändå...
Avslutar med en liten mysig bild...jag älskar dem!


Puss och Kram,
och godnattvärlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0