Dating in the dark, vad är grejen?

Programet skrämmer mig!!!!

Jag skulle vilja säga att hela högen är patetiska förlorare...men alltså, sen finns det ju folk och folk.
Ena veckan så var det en ättrig brud jävel som klagade på en snubbes kläder, var elak faktiskt: Han kan man ju itne ta hem till mamma och pappa, han har ju på sig en gammal matta.
Förra veckan en jävla dude som skulle stoppa snoppen i alla!
Nu är det en som kommer hångla ner alla...en snubbe som bara pratar om sig själv...
Jag tackar fan för att träffa någon på det normala sättet! Jag tror inte på sån här skit. Alla måste känna attraktion mot den man skall vara tillsammans med, och sätts man i en sån här position så blir det bara galet. Lycka till!

Skulle aldrig kunna dejta någon i ett mörkt rum utan att se personen. Fy helvete. Sen att stoppa tungan ner i halsen på någon som man inte äns har sett, det är fan äckligt!  Tänk om människan har snea bruna äckliga tänder...en kråka i näsan...nej jag vill fan inte äns tänka på det.

Nu ska jag fortsätta titta på helvetet för att jag älskar att glo på sån skit och garva, haha!

Kom på en sak, varför i helvete har dem klätt upp sig, fixat håret och grejjer för? Dem syns ju inte!

Hörs sen va, oki!

Puss och Kram


Dancing in the dark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0