bara för att jag är trött och rastlös...

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? Int ett skvatt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Nej.
Är du redo för ett förhållande? Jag är redan i ett.
Hur många har du varit kär i? Ja du...Riktigt riktigt kär har jag bara varit en gång, och det är med samma person jag lever med idag.
Är du kär just nu? Ja


- Tio frågor om dig själv

Namn? Malin
När fyller du år? 26 Oktober
Några piercingar? Ja i öronen.
Vad har du på dig just nu? Mjukis brallor och en rutig skjorta....
Vilken årstid är bäst? Våren och hösetn
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att få sova till kanske 8...sen upp och mysa med min familj.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag har hjärtat på rätta stället...
Vad är du bra på? Jag är nog rätt bra på att gnälla...men oftast av godhet
Vem älskar du mest på denna jorden? Min son och min sambo. Och mormor.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med min sambo...med inslag av son..men inte varje natt...då sover jag så knasigt...

- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Jag skulle nog chansa på Karin och Annika
Vem är den roligaste av dina vänner? Sofia
Vem är snyggast av dina vänner? Svår fråga, alla är snygga på sitt eget sätt.
Partyprisse? Helena...eller Jenny
Vem är den du helst har filmkväll med? Karin
Vem av dina vänner är mest "evil"? Hahaha...Karin!



- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Jonas. och mormor.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Det tycker jag.
Vem är farligast i din familj? Farlig? Vadå farlig?
Vem ser roligast ut i din familj? Int fan vet jag?
Vem är coolast? Johan!
Har ni något husdjur? Yes, katt.
Vem har du mest gemensamt med? Jag skulle satsa på någon av mina kussar.
Vem står för underhållningen? Johan så klart!
Vem sover du oftast med? Jonas och Johan
Roligaste kvällen med familjen? När vi har det mys

- 10 frågor om idag


Vad har du gjort? Jag har jobbat, lekt med son, umgåts med sambon och hans familj.
Vad ska du göra nu? Titta film och sen sova
Har du gjort något dåligt idag? Nej...det tycker jag inte... 
Vad har du ätit idag? Två knäckemackor...en nutrilett bar, en PROLITE måltidsersättning, naturlakrits och en osund pizza till middag då jag glömt tina köttfärsen till lasagnen...
Har du duschat idag? Nej...duschar innan jag lägger mig...har inte tid på morgonen...
Är du trött nu? Det kan du skriva upp.,
Vad händer i morgon ? Vara med familjen sen träffa mitt gamla tjejgäng och titta melodifestivalen...
Går du i skolan? Ja


- ANNAT

Hur mår du just nu? Bara fint!
Har du piercat dig? Yes I have
Är du hungrig nu? Nej.
Vad är klockan nu just nu? 21:25




- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Karin
Vem ringde du senast? Pappa
Vem sms:a till dig senast? Fanny
Vem sms:a du till senast? Annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0