Är på väg in i en period utav...

...förnekelse.

Funderar på att sätta mig i ett litet hörn där jag tänker gömma mig lite.
Funderar på att börja skriva igen. Alltså Skriva som terapi. Jag tror jag behöver terapi. Rensa mitt huvud lite granna. 

Tro mig, det har inte hänt något som får världen att rasa samman, vi är friska och mår bra. MEn ibland kan det ändå bara kännas tungt...och just nu känns allt lite tungt. Jag är glad att jag har min lilla familj och mina vänner... det är bra skönt det.

Har återigen funderat på att skriva en själv biografi...vem som nu skulle vilja läsa den? Haha...jag känner väll mest bara för att jag vill börja skriva igen och Fanfiction kan jag ju inte sätta mig och skriva nu?! Skulle känns mig som en fjortis igen. Vem skall jag karaktärisera då? Robert Pattinson? Nej...orkar inte göra resarch...dem vanliga som jag redan har skapat karaktär om? Orkar inte, för tråkigt...skriva om mig själv? JAA! Kul...eller kanske inte...skitsamma...jag är trött, önskar att jag inte hade skrivit upp mig på kursen ikväll, hade hellre varit hemma med min familj just nu...underbaraste Johan och min älskade Jonas. Det bästa som finns i vidaste världen.

Nejnej, nu skall jag försöka komma igång med skolan, men jag är trött och funderar på att vila en timma först...

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0