Vinden har vänt...

Hoppas jag! Natten gick bra...gossen vår sov mellan oss då jag inte kunde slappna av...men vi sov gott allihop!
Morgonen började bra, frukosterade och lekte, sen gick vi på promenad och handlade lite.
Hem, fixade lunch och Johan åt och hör och häpna, han ville ha "mela". Sov i typ tre timmar...lekte, käkade mellis och har nu ätit middag.

Jonas har åkt för att jobba på Hotellet på kvällen så vi är själva.
Skulle ha jobbat idag, men min barnvakt (min mamma) är sjuk hon med så...nej, inte idag heller...menmen.

Nu sitter Johan och ser galet trött ut, så jag skall nog ta och natta honom, lite tidigt kanske men...
johan skall
* Tvättas av
* få medicin
* Ny blöja
* Pyjamas
* Välling
* borsta tänderna.

Sen blir det hopp i säng och allt detta lär väll ta en halvtimma iaf!

Puss och Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0