Skitväder bidrar typ mysdag inomhus.

Godmorgon!

Har sovit i 6h inatt....hade blivit 8h om Jonas ine hade snarkat som en tok. så vid två gick jag och la mig på soffan. Sov hyfsat bra med knäppa drömmar. Satt och skrev på min kompletering. Kommer bli asbra, satsar på att vara klar på Tisdag.

Så, med detta skitväder så satsar jag på att göra en mysdag för min son. Detta med bumbibjörnarna och bullbak!
Sen blir det även lite bullätande.
Sen vid 5 är det jobb för mig, då kommer min mor och hämtar mig och Johan...dem skall barnvakta Johan över natten till imorgon eftermiddag. Detta är av två anledningar.
1, jag behöver koppla av och bara vara - har varit så stressad.
2, jag skall plugga imorgon hela tiden fram till korven kommer hem igen.

Så efter jobbet kommer Filuren med hem och tar ett glas vin och snackar skit. Behövs det med.
Snart blire frulle iaf, sen tvätta av oss och på med kläder, sen så börjar vi med baket.

Nu går jag!
Puss och Kram

     

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0