onödigt att veta!

Snodde denna av Johanna.

Vilken svordom använder du mest? säger oftast "men för i helvete." och "jävla skit" och ibland blir det en kombi.
Äger du en iPod? Nej. Jag äger en schysst mobil och det räcker. Why do both!?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:15, då jonas skall upp...och allt mellan 06:00 och 07:30...beroende på när jag skall upp. Just en månad framöver skall min klocka inte vara ställd alls för min del.
Hur många resväskor äger du? Har 1, måste nog köpa en ny innan turkiet...eller kanske låna någon. Är det någon som har en bra resväska att låna ut?
Använder du flip-flops? Nej, får ont av flipflops
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica och Prisextra.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och!
Vilken var den senaste filmen du såg? Prince of Persia.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Oj...svårt...det beror väll på...men barn är alltid kul för Johans skull...
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Det beror ju på hur mycket. Men jag skulle faktiskt börja med att ta bort dem få avbetalningar vi  har...typ på mobil och så...sen så skulle jag ta hela min familj på en lång semester....SEN skulle jag köpa ett hus.
Har någon någonsin kallat dig lat? Självfallet.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, inte längre. Gjorde det för några år sedan, men ja ghar inga problem att sova....några meningar på en ljudbok och jag är väck.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Johans skiva...men innan dess så lyssnade jag på Chess skivan.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Det är svårt att säga...har så många jag tycker om...
När var senast någon stötte på dig? AC/DC konserten...
Vad åt du till middag senast? Pasta med ostochskink sås. home made of course.
Använder du huvtröjor? Oerhört sällan.
Kan du vissla? Ja, och mycket bra också om jag får säga det själv.
Vem var den senaste som ringde dig? Fia
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Oj...Bergodalbanan?
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja
Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
Tittade du på tecknat när du var liten? En hel del.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Vet inte om Stinsen eller väsby C är närmast...tror väsby är närmast och den är inte jätte stort.
Hur många syskon har du? 1 bror.
Är du blyg inför det motsatta könet? Inte direkt.
Vilken film kan du alla replikerna till? Det, Braveheart och alla Astrid Lindgren filmer.
Äger du några band t-shirts? Not anymore...
När flög du senast? 16e Maj
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 7 om man räknar med Johans stol.
Läser du för skojs skull? Absolut
Pratar du några andra språk? Engelska, lite Spanska
Diskar du din egen disk? Öhh..ja...vem skulle annars göra det?
Har du gråtit offentligt? Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop? vi har både och
Försöker du alltid lära dig nya saker? När det ter sig.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej. Inte alls faktiskt.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? För amerikanskt. Tycker det är lite pinsamt att inte få kunna betala för sig.
Kan du kasta macka? Nej
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du med dig in på bion? Sambo eller vän, Ramlösa och något litet snask.
Vem var din favoritlärare och varför? Nina och Keith. Dem var så roliga!
Har du dejtat någon av en annan religion? Never.
Vad har du för väder? Blir nog växlande idag.
Har du en blogg? Ja. Doh!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Hade nog inget...
Gillar du att flyga? Inte ett ändaste dugg. Det bästa med att flyga är när man går av planet, safe.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Jonas
När sov du senast på golvet? Kommer icke ihåg...
Vilken är din favoritdrink? Tror fortfarande att mudd slide är bäst med en riktigt schysst strawberry daiquiri.
Gillar du din boende-situation? Jaha da! Bor så bra så!
Vilken är din mammas hemstad? Född i Sandviken, bor nu i sthlm
Din pappas hemstad? Stockholm
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 6...
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte nu när det är sommalov, men annars, OJA!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Vet inte...
Vilken är din favoritfrukt? Blodapelsin
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Lite.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 27år
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja
Tror du på liv på andra planeter? Finns det liv här, så varför inte någon annanstans?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Det tänker jag inte yttra mig om här då fel ögon kan läsa.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror att Gud endast existerar hos människor som enbart vill ha något att tro på. Han existerar inte hos mig.
Vad var det senaste du åt? Pasta med och och skinksås.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? beror väll på. Men samma skulle jag tro.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen aning....men jag vet att det var pappas påhitt.
Gillar du senap? Ja.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag säger inget, jag får oftast en liten panik attack och gråter ögonen ur mig....
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ALDRIG
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Tjorven...iaf när jag var liten. Nu vet jag inte.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Aldrig.
Tycker du om att krama folk? Ja de jag gillar.
Skulle du säga att du är trendig? Nej.
Äger du en digitalkamera? Nej, still mobiltelefon!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? No one.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, faktiskt jävligt mycket.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Många böcker, jag är lätt gråtig...
Tycker du att du är attraktiv? Mja...
Vad är du allergisk mot? Pollen...och dryga självupptagna människor som har en sån inskränkt världsbild så att man bara ser sig själv och inte har förmåga till empati.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nope.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Erik.
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Har jag några sånna?


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

nice svar , nu vet vi lite mer om dig :D

2010-06-09 @ 19:57:25
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0