Merlyns back, tell a friend...

SÅ! Jag är tillbax igen...har haft så mycket för mig att jag inte orkat blogga.

Johan har varit sjuk i hundra år känns det som, men det är bättre nu.
Högfeber, ögoninfektion och matvägran. Han har vägrat nappen i hundra år, vilket betyder att han har haft ont i munnen...varför vet vi inte. Tänder, halsont, blåsor....no one knows, för att Johan vägrade öppna lillamunnen så vi fick kika...aja...det är över nu och allt är som det skall igen.

På detta så har jag haft massor i skolan och hade sista dagen i Torsdags med redovisning som gick galant! Dagen i ära så åkte jag på AC/DC konsert med mor min, moster och kusin. Satan så kul det var! Eftersom mor och moster tyckte vi var lite för mycket på ölen så stack vi iväg och halsade öl vid frekventa toalettbesök....detta i väntan på att dem skulle börja spela, sisådär två timmar försent. Riktigt kul att festa med kussen! Iaf, sen efter det direkt hem och lägga mig och sova. Sov som en Gud! Vaknade dock med ont i halsen och tätnäsa och kände som om en elefant suttit på mig.

Trotts det gick dagen bra, var hemma och tog det lungt och var i solen, jag o Johan...hade en bra helg också. Har lyckats att inte bli jätte sjuk, men halsonten är kvar.
I lördags så köpte vi äntligen en ny barnvagn. SÅ skön att köra och Johan gillar den. Ovant att ha honom framåt bara, men det vänjer man sig vid.
Sen var vi hos Jonas moster som fyllde 60 och grattade henne. Åkte hem tidigt...
IDag har jag jobbar...hela dagen! Underbart att komma hem och här är jag nu...tittar på one tree hill!

Har inte så mycket att säga....

Jooo....köpte en bok idag. Sommarläsningen! Marilyn Mansons bok...jävligt bra....intressant att läsa om hans liv, inte vetat så mycket innan....rekomenderas varmt!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0