Less!

Vart skall jag börja?

Just nu är jag grymt less på allt.
Jag är less på att sitta inne. Jag är less på människor. Jag är less på att se min son må dåligt.
Kan låta som att jag inte gör mycket annat än gnäller och att jag enbart tycker att allt är jobbigt, ja, för det är jobbigt. Jag älskar in min son mindre för att jag tycker det är jobbigt, han tycker säkert det är mer jobbigt än vad jag gör.

Kan väll börja med dagen.
Vi åkte till Löwenströmska sjukhuset för att hostan inte gav sig. där fick han sån där förkylningsastma ventilation och Brycanyl. Åkte hem med en trött son som sov som en stock när han kom hem. Var dock rätt pigg och lekte och så....fick välling, somnade, vaknade knappt tio minuter senare av en hostattack som gjorde att han kräktes massor...men ptja, det är ju bra att slemmet kommer upp...nu sover han brevid mig, lungt och stilla, hoppas det håller sig så och att natten blir bra, för honom så att vi kan ta en promenad imorgon om det blir vackert väder. Frisk luft är bra medicin.

Fick även en otroligt trevlig kommentar på mitt förra inlägg.
du är last resort och stackars dig
som fick din semester förstörd...

Så som jag tolkar det, så är det någon jag känner som har tagit åt sig. Är det rätt person, så ja, mycket riktigt...är det någon annan som känner sig träffad....så...tja...tråkigt?
Men det betyder ju en sak. Att man aldrig har betytt något. Att människan är en falsk idiot som har sagt sig vara något annat.
Sen igen, egentligen, no loss. Jag har bättre vänner. Gräver ner detta i sanden och glämmer detta nu. Inte värt min tid.

Iaf, nu skall jag lägga sonen, ta en dusch och krama om min karl bädde ner mig i sängen med vatten och jordgubbar och titta på nya wallander.

Imorgon om allt är stabilt här hemma och vädret är stabilt skall jag o Johan gå och mata änderna. Så att vi får lite luft.

Midsommar nästa vecka firas i Avesta tillsammans med lillafamiljen, Carina och Roffe. (Johans farmor och farfar)
Superskönt att komma iväg! me längtar!

nej, anyways.
Puss och Kram.

Du sålde mitt hjärta, på realisation och du sålde min stolthet, på närmaste auktion, du sålde min värdighet och min innersta hemlighet. Av allt det jag gav har jag ingenting kvar och jag ger vad jag har, men du ger ingenting tillbaks.

För jag lämnar dig här, jag måste gå nu, ja jag lämnar dig här, för jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du.

Lisa Ekdahl - Du sålde våra hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Tackar! :D

Ja hon är bättre från viruset men äter fortfarande dåligt, men alltid något att vara tacksam för. :)

Oh låter som ni kommer ha en supermysig midsommar! :D

2010-06-16 @ 22:30:54
URL: http://salkert.se
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Det ända tipset jag kan ge är så länge han får i sej vätska (minst 1L / dygn) så klarar han sej bra, även om det inte känns så.

Lyssna även på dej själv, känner du inte igen honom att hans allmäntillstånd påverkas, åk in till akuten på en gång.



Hoppas det vänder nu när febern är borta.

Kram

2010-06-16 @ 22:54:30
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0