Icmeler here we come!

Så var livet lite planerat för sommaren!

Efter knappt ha vetat när vi skall ha semester, eller jonte iaf, så är sommaren lite mer planerad.
I mitten av Juli åker vi till Turkiet! Till Icmeler brevid Marmaris! Skall bli helt underbart. Vi tre och Jontes mamma.
Jag längtar massor att få åka dit och för en flygrädd så är det inte överdrivet lång flygväg...det är nästan så att jag kan stå ut med det...

vi vet ju iofs inte vart vi skall fira midsommar men det ger sig! Utomlands skall vi iaf och det är alltid underbart...

Nåja. nu har vi prövat på en ny sak. När man ingen bil har så blir det jävligt svårt att stor handla och storhandla är ekonomiskt och smart. Så igår stodhandlade jag på mataffären.se. Kostade lika mycket som det brukar göra när jag storhandlar på Maxi, dock är det någon som packar ihop, bär det och kör det åt mig. Schööööönt!
Hoppas maten håller kvalité bara! Bör det göra, bara hört gott om det.

Nejnej,

Nu skall jag ligga i soffan lite och glo på One Tree Hill tills Johan vaknar.
Puss och kram på er!


Knäpp bild från Lagos, Portugal


Min älskade Onge i Lagos/Portugal....nu, något större!


Inte världensbästa bild, men vadå! Lagos var superb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0