Har man satt sig i skiten så...

får man skiten tåla?

Jag har aldrig varit speciellt duktig i skolan, men jag grejar universitetet rätt bra, fram tills att jag fick barn.
Då blev jag en dålig student och det får jag sota för nu. Dåligt att skylla på barn som en anledning...men jag vet inte vad som hände. Jag älskar ju att plugga men nu sitter jag här med grejer att kompletera...Naturvetenskapen och det går bra nu, men jag fattar inte varför jag inte gjorde det bra från början...varför jag var lat och grinig...då hade jag inte behövt sitta här nu. Jag skämms för att säga att jag var lat då, jag sköt på det och nästan brydde mig inte. USCH dumma dumma mig. Ja, och det där jävla VFU uppgiften för en annan kurs. Jag har ju allt material, varför har jag bara inte pyntat ihop det, skickat in det och redovisat det? Jo, för att jag skyller på annat!
Jag skyller alltid på annat...jag är trött, johan är sjuk, jag är sjuk, jag måste städa, diska, tvätta, laga mat.
Jag ska fan aldrig skylla på annat någe mer. Nu när jag sitter detta, gör detta, ja då går det ju rätt fort...det är rätt kul...men jag känner tyngd över mig själv just nu för att detta faktiskt påverkar annat så som CSN. Dessa måste vara godkända vid terminsstart....ptja, annars så har jag inget CSN, inget CSN inga studier...om csn läser detta: Det är på väg in 22,5 poäng ytterligare till er!! och 15p från samhällskursen!!! 37,5 poäng plus 14,2!!! det är mer än vad som krävs!!!

Jag blir galen, men jag vet att det löser sig, jag vill bara att det skall vara löst nu.

Jag skall aldrig mer vara lat när det gäller viktiga saker. Nu skall jag fan ta mig i kragen. För i helvete!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0