Sorry lorry...

Okej, jag har varit skitkass på att updatera men detta har inte varit min vecka.
Laddar sladden till min laptop dog, tar 100år att få en ny från HP. Så därför har jag inte kunnat blogga etc.
Sitter nu hemma hos mina föräldrar för att kunna göra kompleteringarna för att jag vill ha klart dem innan vi åker till Turkiet nästa fredag.

Katten åt även upp laddaren till min mobil så jag har nästan varit mobil lös, men det löste Karin åt mig.
Halvt som halvt TV lös också då sambon ockuperar TVn med FOtboll, fast nu är det inte lika mycket, snart över! YAY!

Det har varit varmt och man har varit hyfsat lat. Johan fick solsting/värmeslag nu i helgen så det har varit feber och kräka. Blä, men nu är det bättre, väldigt seg dock.

Nu skall jag hämta vatten och sen sätta mig och fortsätta.

Puss och Kram.

Kommer att ta ett tag innan jag bloggar igen, tror jag...we will see.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0