short update...

Har fortfarande inte fått någon sladd till min data och sitter återigen vid mina föräldrars dator som jag har lånat över dagen...
Veckan har varit förhållandevis händelselös än så länge...måndagen spenderades som nämnt hemma hos mor o far där jag pluggade lite medans dem lekte med Johan....Tisdagen pluggade jag hemma...
Onsdagen jobbade jag och slet då våran butik fått en vatteskada och man har rivit upp golvet på morgonen så jag skulle ställa tillbaks alla bord och varor...pust...
Igår så klippte jag mig och Johan fick sig en klippning också! Han var super duktig och blev jättefin! Så stolt!
sen så käkade vi lunch! sen så åkte min mamma och pappa hem till sig med Johan då jag skulle jobba.
Jobbade och fick en massa viktiga saker gjort! so happy happy...


Sov som en stock under natten och vaknade TIO I NIO!! Jag har typ inte sovit så länge på 100år! Jag har sovit i cirka 10timmar! SÅ upp och hoppa i med vatten och så kom mor o far och jag for ut och sprang och sen nu sitter jag här...mor o far har Johan igen...måste bl klar med denna skit så att jag kan leva igen..hopas på att jag är klar inna vi åker bara!!!

Så, nu skall jag ta mitt arsle och skriva ner det som jag har skrivit för hand...

Puss och Kram

Have a little faith roligare inlägg kommer när tiden kommer!

"hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar, hos dig har jag allt, där vågar jag stanna kvar...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0