Hemma igen från Icmeler!

Hejsan alla!

Sorry för dålig uppdatering men jag har haft GALET mycket för mig.
Kom hem i Lördags morse (tidigt tidigt) från Icmeler, Turkiet.
Fantastiskt och underbar semester. Massor med sol och bad....eller vänta....korrigering: Massor med bad. Var så varmt i solen att jag tryckte under parasolet när jag av någon anledning INTE var i havet eller poolen och badade med Johan, som var i princip konstant. Så, jag har badat. Sen har vi shoppat lite, gått runt och bara varit. Super skönt.

Nu är vi iaf hemma och så mycket nytt har inte hänt. Gick tillbax till jobbet i måndags...men har ändå hunnit med ett besök på barnens djungel och ett skansen besök...jag har även hunnit varit arg 1 gång. haha.

Johan sover och Jonas sover så jag tänkte sätta mig i köket och färdigställa arbetet nu, har förhalat det lite av två anledningar...det var inte klart innan vi åkte och sen fastnade jag i böckerna då det blev så intressant :)

Nej, nu kilar jag...kul inlägg va?

NOT!

Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0