Stressen tär på mig...

Jag är så galet trött och stressad att jag är alldeles utom mig.
när jag blir stressad blir jag apatisk. Jag är galet apatisk just nu och har inte lust att göra nått och är totalt handelslös. jag klarar inte av att göra något...Men tvätten hänger, maskinen diskad...dock så har jag fortfarande tvätt i tvättkorgen, disk i diskhon...högar med papper och grejjer att läsa och skriva examination och plugga till tenta...jag bör också städa...huu...


Nej, nu skall jag fortsätta skriva...vill verkligen bli klar asap!

puss o kram

Nej...ingen låt idag...

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Vi spolar Minnas näsa och ger näsdroppar, hjälper tyvärr inte så mkt.



Hoppas Johan blir kry snart. kram

2010-01-13 @ 12:21:36
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0