snabb morgonblogg...

SÅ här sitter man, har varit vaken sen kl kvar i sex...jag är över trött, vilket gör att jag känner mig pigg...jag är påklädd, sminkad och "fixad" i håret...böckerna är packade, blocket ned packat och jag sitter just nu och skriver ut power point pressar från föreläsningar...allt skall med till tentan. JAg är nervös...tror inte att jag klarar det, men jag skall göra mitt bästa.

Jag tänkte att jag snart skulle åka så att jag kan sitta på kafeet ett tag och gå igenom lite...

Satt till 23 igår kväll med examinationen och blev typ klar...det som är kvar är att jag skall finslipa på diskussionen och det hinner jag göra när jag kommer hem. Sen är det bara att posta.

Sen är det gjort, tentan skriven. då är det då resa på specialpedagogiken och vfu uppgiften kvar. Har haft en galet tuff termin och vill inte uppleva detta igen. Men som sagt...nu är det nu kula som startas och jag känner stort  hopp! Skall ha som mål att vara piggare, altertare och mer fokuserad...samtidigt som jag också skall göra utifrån min förmåga och att min son kommer i första rummet och det går, nu när han inte är sjuk lika ofta och tycker att dagis är roligare.

Nej nej, nu skall jag åka...wish me luck!

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0