Jag är en riktig slösare.

Note to self: Spendera inte några mer pengar nu, Malin. Aja baja, använd resten av din pengar till hushållet alltså typ mat osv.

Igår efter skolan träffade jag Åsa och fick låna böckerna till kursen jag läser nu. Fick även träffa hennes lille Casper som är så ohyggligt söt...! Vi fikade lite sen gick vi till Ginatricot och jag köpta två par leggings (olika sorter) och två tunikor och en kofta. Kommer hem, det ena paret leggings, perfekt, koftan perfekt. Ett par leggings var för korta, sucks. Och tunikorna var snygga tills dem kom ned till nedandöfr rumpan...så idag efter att jag lämnat Johan på dagis så åkte jag till Sollentuna. Först så klippte jag mig. Nu känner jag mig som mig själv igen då jag har fått bort allt skit jag bar på på huvudet då jag inte klippt mig sen i Juni förra året.
Sen gick jag till sollentuna sjukhus och fixade nytt recept på ppiller. Sen ner till centrum igen...bytte grejjerna på Gina och hittade bara en tröja jag kunde tänka mig så bytte till den och fick ilte kontanter. gick sen in på HM...bara skit...skit hm i sollentuna...har inget bra alls...gick in till Lindex och hittade en kjol och en väska...sen drog jag till apoteket och köpte bisolvon till Johan och lite grejjer till mig...sen mat...sen hem...nu är jag här...hela dagen har nästan gått...ska snart hämta Johan...Puuh...

SKa inte köpa mer till mig själv nu. Jag har gjort det jag behövde nu räcker det.

Nej,
nu så ska jag ta och fixa lite smått innan jag måste gå iväg!
Puss och kram!

"Teenagers scare the living shit out of me..." My chemical Romance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0