I welcome life...

into my life :)

Avslöjar nu min glädje hemlis som jag haft, bara för att veta säkert att det är så!
Jag sökte för ett tag sedan extra jobb på Life i sollentuna C...och idag fick jag jobbet! :) Känns jätte bra att ha ett extra jobb med fasta tider. Det behövs verkligen...jag är superglad! det ger ju mig några extra tusenlappar i månaden...så det blir som innan jag var gravid, så det känns fab!

Anyways, dagen har varit bra i övrigt också...jag var på min praktik plats och fixade klart för min VFU uppgift. Fick JÄTTE bra info och jag får verkligen in litteratur och allt vad det nu är, ska redovisa i form av en monolog tror jag, skall bara hitta på HUR det skall jag fixa i veckan...lite i helgen också tror jag. I vilket fall som helst är jag supernöjd med mitt FOKUS. Det kommer bli JÄTTEBRA!

Sen så har vi haft det lungt och mysigt här hemma...vi är enormt trötta bode jag o jonas men vi tar en dag där vi sover i helgen. Skall dock iväg imorgon en sväng på kvällen...Jag och Fia ska hem till Jenny och ha det trevligt med lite folk, sen så skall vi till väsby ett tag...jag skall dock inte dricka så mycket, då jag inte vill bli full och jag vill inte vara trött och bakis på Söndag. så lite vin, men icke mer...

Nej,
Nu skall jag o min karl titta lite på film...godnatt på er.


"För du sålde ditt hjärta, du sålde din själ, så inte känner du smärta, när jag tar mitt farväl, inget smärtar en hjärtlös man, säg vad en man utan hjärta inte kan, av allt det jag gav har du ingenting kvar, jag ger vad jag har
Men du ger ingenting tillbaks" Lisa Ekdahl - Du sålde våra hjärtan. 

Kommentarer
Postat av: Tine

Grattis till jobbet :)

2010-01-23 @ 09:39:21
URL: http://monkeyhey.blogg.se/
Postat av: åsa

vad kul med jobb! :)

2010-01-23 @ 21:38:16
URL: http://smultronkatt.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Jag länkade hon kissie och skrev att hon har ett stort huvud för den ubersmala kroppen och så ska hon till på det skaffa d-kupa i silikon, sa att det låter juh proportionelligt. :p



JA känns jätteskönt faktiskt. :D

2010-01-30 @ 11:18:55
URL: http://salkert.se
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Hehe precis, tycker det med.



Ja det kan jag förstå, ushan..

Hur mår pojken din? :)

2010-01-30 @ 13:15:23
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0