Har man tråkigt så...


MOBILFÖRHÖR.
 
HAR DU PUSSAT NUMMER 2? Annika...ja...det har jag!


VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20? Frida...en gammal vän och klasskompis.


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30? Nämner inte namnet, men förhoppningsvis så kommer jag aldrig mer att se människan!


ÄR NUMMER 18 SÖT? Fia! Klart Fia är söt! Hon är Sötaste sockerbiten :)


VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33? Min faster Kerstin...du, det vet jag inte...jag har känt henne hela livet ju...


HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9? Carina, Jonas mamma...Ja du, jag träffade henne genom Jonas, i Avesta...midsommar 05!


HAR DU TRÄFFAT NUMMER 2 DEN SENASTE MÅNADEN? Nej! jag har inte träffat Annika på 300år känns det som!


HUR KÄNNER DU NUMMER 23? Helena lärde jag känna när jag jobbade på Donken...har dock träffat henne innan också...klurade vi ut då iofs. Sen har vi bara fortsatt att umgås!


NÄR TRÄFFADE DU NUMMER 5 SENAST? Birgitta...hmm...det vet jag inte...när jag var på Stalands sist och hon jobbade?


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG? Eda (aka Sara) det har jag ingen aning om...nästa gång vi bestämmer oss för det?


ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13? Connie. Min lilla boss...hon är min chef, men hon är också en ohyggligt bra människa...men nära vänner kan jag inte påstå att jag är.


HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4? Bella...min kusin...det vet jag faktiskt inte...har jag det?


SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5? Nej. Inte alls.


VAD PRATAR DU & NUMMER 17 OFTAST OM ? Fanny, min "svägerska" och jag pratar nog om det mesta faktiskt...


KÄNNER DU NUMMER 1? Anne Maria...yes box, det gör jag.


SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM? Bror min. SJälvfallet!


VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION? BVC...jadu, jag brukar gå dit med mitt barn...förövrigt måste jag fan ta o ringa dit...


HAR DU KRAMAT NR 38? Min VFU handledare Lotta...jaa...jag tror faktiskt det!


VAD VILL DU GÖRA MED NR 23? Helena vill jag resa med! Hon är en bra resekompanjon och jag tror vi skulle ha skitkul!


ÄR NR 16 SÖT? Evelina är min slebbo, klart hon är söt!



Så där ja, så kul kan man ha.

NU skall jag plugga...usch och fy....menmen...hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0