Blev helt plötsligt...

...NERVÖS!
Skickade precis in en grej till ett ställe och hoppas nu på det bästa...vill inte skriva ut vad det är, men nervös blev jag iaf...för att jag så gärna vill!!

Iaf...förutom det så sitter jag nu och skriver på min examination. Känns bra, men också rätt tungt då...som dem flesta vet...att jag tycker att terminen som har gått, har varit rätt jobbigt. Nu är det slutspörten och jag vill och skall göra detta bra, men känner fortfarande pga. allt som hänt, "musten" som rann ur mig är frtf borta och jag gör nu detta bara för att jag måste. För att jag ser framemot att gå vidare till nästa del i utbildningen. Glömma det som varit...you know, move on? Har iaf kommit en liten bit på vägen och jag räknar med att examinationen är klar i början av nästa vecka och att jag efter det kommer att göra min VFU uppgift. Måste tillbax till Skolan på tisdag och "observera".

Nu blev jag hungrig också...fy fan...orka fixa käk...men antar att jag måste för att orka vidare.

Int. myck. att.gö.

Ha det gott,
Lingonsnopp.


"To cry is to know that you're alive, and my river of tears has run dry. I never wanted to to fool you, but a cold heart is a dead heart and it feels like I've been buried alive by love." Buried alive by love - H.I.M.

Drog fram en gammal HIM skiva...jösses vad man kan bli översköljd av minnen alltså...denna låt rockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0