Äntligen!

Så, då var den långa gårdagen över och nu är det Tisdag. Känner mig glad och avslappnad. Jag har funnit en liten gnista nu och tycker att det är jätte kul att plugga. ÄNTLIGEN! Förra terminen var HEMSKT jobbig och jag är glad att den är över. Men iaf. Nu har jag idag tid att städa och tvätta lite. Känns jätte skönt. TOg en promenad till Bredden imorse och köpte blöjor och middag till ikväll. Senare ikväll skall jag iväg och träna, Satscycling och SatsCore. Två pass, men det är för att dem bara är en halvtimma var...och typ "sitter i  hop"

Så, iaf...skall städa nu, börja med köket och lyssna på New Moon på ljudbok. Har varit så ivrig efter jag sett New Moon så att jag hoppade direkt på Eclipse och sen Breaking Dawn...sen började jag lyssna på första boken och jag tyckte den var gaaaaalet tråkig...så jag gav upp ett tag och lyssnade på Eclipse och Breaking Dawn IGEN...sen så tog jag mig igenom resten av första boken, så nu ska jag kämpa mig igenom New Moon bara för att. AJa, shit the same.

JAg känner mig förövrigt ett snäpp starkare, ett snäpp lyckligare och ja...jag hoppas bara på en sak till...men det är hemligt just nu...tills jag vet. (och nej för fan, jag är inte gravid så tänk inte äns tanken. Måste ju bli klar med skolan först.)

Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0