tycker att det inte är rättvist.

Nej. Det gör jag inte. Jag hoppas det reder sig på bästa sätt, om inte annat så löser det sig ändå, jorden går inte under...men usch vad arg jag blir...vi blir då. Skit samma, fundera inte på det ni, det är inget ni har glädje av iaf...inte vi heller, så vi pratar inte om det.

Har iaf beställt en slutfaktura nu på mitt gamla numer. 600kr slutade den notan på. SÅ skönt! äntligen bort med det abonnemanget och tillbax till fast pris. Som dessa telefonförsäljare i telekiosken brevid den nya butiken jag jobbar i, har skrattat åt mig när jag berättade för dem hur min faktura brukar se ut. Sen blev dem väldigt hjälpsamma och berättade hur jag kunde göra. Slutfaktura, skaffa abonnemang med fast pris och sänka månadskostnaden med hälften. Så himla skönt, så om ni inte har fått mitt nya nr så får ni säga till, jag kan inte numret, men jag kan ta reda på det, hahaha! Har då också en "gossip girl" lur vilket jag är rätt nöjd med, kommer att ta SJUKT lång tid att lära mig den nya...någon som vill köpa en gammal ericsson? som inte är så gammal, inte äns ett år, men är rätt välanvänd...bra kamera, minnes kort på 8gig...? säg till...har inte bestämmt mig än för om jag skall lägga upp den på blocket eller se om det är någon jag känner som har behov av den.

Nej, nu skall jag kolla på made in sweden avsnittet som jag missade igår när jag jobbade.

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0