SL är det värsta jag vet just nu!

Jag är sjuk irriterad på SL. Inget gick idag heller. Inget har gått. Var gällande sånt jävla skit iaf. I fucking hate it!

Får se hur det går imorgon? Vill ju INTE komma sent till jobbet så det gäller att åka i tid...bara bussarna går liksom...men jag tror nästan att jag själv tar bussen även om jag får vänta i en 15 min i Rotebro?`
Jag har ingen aning...

Just nu har jag ont i magen. Hemskt ont i magen...så jävla obehagligt...
Igår så skadade jag mig också...lagade mat och skulle vända en pannbiff i stekpannan och då skvätte det upp en jävla massa stekhet olja på min hals och bröstet. Jag hade linne på mig, så jag har fått rejäla brännmärken...det gjorde så ont...nu ser det mest ut som om jag har lepra eller nått...

Har förövrigt inte så mycket att skriva, men vi är typ friska nu här hemma :)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0