Just typical...

Jävla SL säger jag bara, igår lesnade jag och utnytjade min resegaranti och tog taxi hem, annars hade jag inte hunnit hämta Johan i tid. Inställt och försenat och en dryg snubbe som satt i luckan.

Datan våran sjunger på sista versen, eller snarare batteriet, men det är lungt...fick dock panik igår efterom att datorn inte startade föräns på miljonteförsöket...vi vågar knappt stänga av den. Men garantin täcker batteriet och det är besetällt och på väg till oss :)

Ska snart åka och jobba...kanske skall måla naglarna innan? eller? SOva en timma? jag skulle faktiskt hinna sova en timma...jag skulle BEHÖVA sova en timma...det förtjänar jag, men då bör jag först: gå in i våran walkincloset och välja nått att ha på mig och sen snabb duscha...fixa håret och sminka sig tar ju inte så lång tid...tio min?

Imorgon skall vi på kalas. Skall bli trevligt...skulle vilja ha på mig något nytt, och jag har en massa nytt jag är bara dålig på att använda, jag köper mest...dåligt! Skall nog ha den där svartglittriga oversize tröjan på mig imorgon med ett par svarta brallor och mina svarta stövlar...jag är sugen på pumps...inte direkt säsong dock...och varma fötter före kalla fötter....

Nejnej,
Nu skall moi duscha...Ha't!

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0