Intressant,

....om jag får säga det själv.

Någonting som är rätt kul är att jag har kvar samma email adress som jag hade när jag var cirka 13år och precis flyttat till sthlm. Jag var galen i Hanson och det var mitt liv typ...
Jag har precis suttit och läst igenom en jävla massa gamla mejl från mina brevvänner världen över som också var lika galna i Hanson som jag var...asg...

Däremot så kom jag att fundera på en grej igen som jag funderar på då och då mellan varven.
Jag hade en vän vid den tiden...alltså här i sverige...en av dem första människorna jag lärde känna här i sthlm...det hände väldigt mycket mellan oss två under ett antal år...jag lärde mig bland annat att människor, även dem som är så kallade vänner faktiskt inte alltid är vad dem utger sig för att vara.

Hittade gamla mejl ifrån mina brevänner som frågade varför jag hade skickat elaka mejl...både då och nu misstänker jag henne...jag är övertygad om att hon luskat ut mina löserord osv...och skickat iväg massa knäppa mejl...för det var inte första ggn hon försökte förstöra för mig..hon snackade skit till mina vänner och fick dem att tro att jag sagt och gjort massor med saker och att det var synd om henne...hon tog mina brevänner och fick dem att "lämna" mig...lalalalala, yada yada yada...väldigt gamla grejer som inte rör mig så mycket idag...men satan vad jag kan känna mig arg på henne ibland. Jag undrar om detta var en typisk sån här svartsjuke grej...för allt som var mitt...skulle hon ha...
En jävla apa...helt enkelt...när sedan också hela situationen eskalerade på gymnasiet så lyckades hon till och med med detta: Hon hade snackat skit om mig till min bästa kompis, vände henne emot mig och ringde och skällde ut mig utan anledning i 100år...sårade mig riktigt rejält då jag inte ville gå till skolan på flera veckor...anyways...sedan har hon mage och sitta och grina och säga att JAG HAR RINGT OCH VARIT ELAK MOT HENNE...så att hennes mamma ringer och skäller på min mamma? Då min mamma faktiskt blev förbannad och säger något i stil med: Har du någon aning om vad som egentligen har hänt? För jag kan berätta att så inte är fallet...och berättade för apans mamma hur saker och ting hade förhållt sig...apans morsa blev test, sa att hon skulle återkomma efter att hon pratat med apan, och hon hörde aldrig av sig. JÄVA APA OCH APANS MAMMA!

AJa, det var då det...highschool fasoner och jag är glad att jag inte var den som var sådan...nästan lite skrattretande när jag läser igenom det nu, men då var det VÄRSTA grejen...

Shit samma...undrar om hon läser detta? hmm...

iaf, nu ska skall jag dra va?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0