För att...

...jag inte har någe bättre för mig (vilket jag egentligen har) och för att jag är sur...lite iaf. 


Namn: Malin
Födelsedag: 26 Oktober
Ögonfärg: typ blå grön?
Hårfärg: Blont
Längd: 173
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skorpion
Skostorlek: 41
Är dina föräldrar skilda: Nej, det är dem inte.

Favorit:
Sport: Sport och sport, finns så många konstiga sporter numera så jag säger väll barnvagnspromenad?!
Helgdag: Julafton.
Årstid: vår och höst

Har du någonsin:
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Ja
Föreställt dig ditt ragg naken? Jo
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: I tält då, aldrig under bar himmel...
Sett en död människa: Mjae...det har jag nog inte gjort...bara med en kista runt så man inte direkt ser.
Retats: jovars.

This or that :
Cider/Öl: Vet inte...beror på vad jag är sugen på
Pepsi/cola: Ramlösa
Kärlek/sex: Kärlek
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Beror på vad jag är sugen på för stunden....
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: finns dem frtf?
Kinesiskt/mexikanskt: Mexikanskt!
Mtv/vh1: MTV...dem har bra serier

Senaste du:
Skrattade: I skolan!
Grät: grät ordentligt? en skvätt kommer titt som tätt när man ser på nått sorgligt på tv...men för att jag var väldigt ledsen....typ någon vecka sen?.
Filmen du såg: Triangle...snacka om bad....
Drog ett skämt: idag...
Sjöng en sång: igår

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol: Ja
Tagit droger: Nej.
Kysst någon: Ja.
Sovit bredvid någon av samma kön: Nej
Badat utomhus: Nej
Bakat: Nej
Viljat dö: Nej, inte på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0