Cruel intentions...

Kom jag att tänka på idag...för er som inte hänger med: En djävulsk romans med Ryan Philippe och Reese Whiterspoon...

Galet vad jag älskade den filmen, så snart skall den insupas i sängen...den är galet bra tycker jag....tyckte jag iaf...får se om jag tycker det nu också :)
¨
För att uppdatera om sjukstugan här hemma....Johan var dålig igår kväll igen...slemmkräktes och hostade, grinade och skrek...när han väl somnade vaknade han vid 1 och var STEKHET...näsdroppar, alvedon och sen somnade han om igen och sov som en stock till halv åtta...sen så åt han faktiskt lite frukost men sen har det varit jobbigt hela dagen...vatten och välling är det som gått ner....även bisolvonet .... det tycker han är skit gott! haha! sen så helt plötsligt vid fya blev han pigg och sprang omkring och skrattade och lekte....åt middag gjorde han också...han hade frtf rätt hög feber så att han fick en till alvedon vid läggdags och nu sover han...han hostar lite då och då, men han sover...får se hur han mår imorgon så får man fatta beslut utifrån det....om vi ev. ska till danderyd och kolla om han har någon basilusk i kroppen som behöver penecilin eller något dylikt...eller om han repar sig av sig själv...!

Aja det märker vi då...nu ska jag ringa till min Annika och diskutera den hemska meldoifestivalen då dem har skickat vidare ett jävla gameboy gameboy you can call me gameboy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0