Bara för att jag har tråkigt..

...alt. att jag inte har något bättre att skriva...

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? ptja....men det beror på vilken...räknas idol?
Vilken årstid tycker du bäst om? Vår och höst...inte vintern, sommarn är härlig, men just mellan tiderna är bäst...
Tänker du mycket på ditt utseende? Jovars...jag går inte ut hursomhelst...
Har du någon gång haft självmordstankar? För några år sedan, är dock en fegis så jag skulle aldrig kunna genomföra det...
Brukar du sjunga i duschen? Faktiskt inte
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Ingen aning?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae...inte kärlek...
Vad är viktigast för dig? Mitt barn, mina sambo, familj och vänner.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? ojojoj, en hel del!
Vad är det bästa med julafton? Alla ljus, stämmningen, julgranen...ALLT
Vad får dig att slappna av? Badkar och ljudbok
Tänker du ofta på sex? "tänker på sex"? Alltså vadå? Definition...klart man tänker på sex men det är ju inte något konstant...föredrar att ha sex ist...
Är du skyldig någon pengar? Kanske? Jag vet inte...
Är du mörkrädd? Jag går ju inte gärna själv ute mitt i natten...
Vilken färg är snyggast? tror att den heter typ teal? en mörk turkosgrön...
Tycker du matte är svårt? Typ det svåraste ämnet?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Inte alls. Köper hellre en jävla massa billigare kläder än en svinfyr grej.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar är aldrig fel, då kan jag köpa vad jag vill ist...
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? mellan 7 och 8...har jag tur så får jag sova lite längre...
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Jonas eller mamma och pappa
Har du piercing? Nej. Har dock haft.
Bråkar du och dina syskon ofta? Kan jag inte påstå
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Min lilla underbaraste Johan
Läser du ofta böcker? Hinner inte läsa vanliga böcker, jag lyssnar på dem.
Vad slösar du mest pengar på? familjen.
Vill du gifta dig? Vet faktiskt inte. Bröllop är vackert och fint och det är inget fel med att gifta sig, men jag anser att jag kan älska någon lika mycket och ha ett lika bra liv med någon  utan ring på fingret.
Vill du ha barn? har en underbar son, men jag kan verkligen tänka mig ett eller två till i framtiden...
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Biggest loser? Det är det ända jag någonsin hinner se...
Vilka husdjur har du haft? Kaning, katt, fiskar och dammråttor...
Solar du ofta? När det är sommar alt. vår/höst med bra väder...
Är du bra på att laga mat? Hyfsad iaf...har dock rätt dålig fantasi när det gäller mat...men kan kan jag...
Var badar du helst? I Thailand?
Vad dricker du för alkohol? Helst vin! Rött eller Rosé...har tappat sugen efter vitt..
Vad använder du för droger? Röker...
Vilka språk kan du? Svenska, engelska...förstår spanska och lite italienska...är dock rätt begränsad i talet...
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Det beror väll på vilket sätt...
Vad har du för klädstil? jeans/leggings....tunika/oversize tröja...stövlar, ballerina alt. färscha sneakers...vad skall jag säga? Mode? Fast ändå inte?
Är du flygrädd? Något så fruktansvärt...får ångest när resan är bokad och har ångest fram till jag skall åka då grinar jag som en idiot ist...
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Både bra och dåligt, bra för att man inte röker så mycket och att det faktiskt går att andas och se inne på krogen...Jobbigt när det är vinter och kallt...då vill man ju inte gå ut...
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten...eller LOKA...eller Ramlösa...
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys halfbaked...alt. Häägen Daaz strawberry cheescake...
Tror du på ett liv efter döden? Jag vill gärna tro, men är dock tveksam...
Vilket kaffe sörplar du helst? Inget?
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson igentligen...har just nu en Nokia av någon konstig slump..
Vill du gå ner i vikt? Jovars!
Har du varit deprimerad? Japp. Har faktiskt varit rejält deprimerad och har fortfarande svackor...
Tror du på livslång kärlek? Självklart.
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? mjae....näää...
Har du tandläkarskräck? Nej.
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Jag är en dagsmänniska...sover oftast inte för länge, orkar dock inte sitta uppe för länge på nätterna heller...
Vilken hårfärg har du naturellt? Ljusblond
Är du beroende av något? Ja...cigg...och Twilight...
Hur ofta motionerar du? Vanligtvis ca 2 ggr i veckan men pga av mycket sjukdom i familjen och mycket stress så har de tinte blivit mycket alls på senaste..

Kommentarer
Postat av: ANnika

HAHAHAHA, "beroende av något - twilight!" HAHAHA, jag dör! :))

2010-02-28 @ 16:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0