3 ÅR!

...har jag och min karl varit tillsammans idag...en annan viktig hållpunkt detta år att vi träffadese för 6 år sedan i Oktober...tiden går bra fort...

Jag fyller 27...Jonas fyller 31 och Johan fyller 2....GALET!

Allvarligt? är jag 26? skall jag fylla 27? Låter inte det JÄVLIGT gammalt...hu...

Nejnej...dagen har varit perfa iaf...och imorgon skall Johan till dagis för första ggn på 100år...hoppas att det är med samma glädje som vanligt och att han tycker det är lika roligt som han brukar och att han inte blir sjuk på en gång igen...det har jag inte tid med nu...har sjukt mycket att hinna med att göra!

Nu skall jag ta och lägga mig i soffan...fast jag bör nog duscha först...orkar inte...bah...

Jo ju...har samlat på mig massa rabattgrejjer så jag har beställt kläder:
Ett par bagy jeans
Ett par vanliga jeans
3 tröjor (varav alla blev randiga kom jag på nu...)
en klänning
ett par skor
och en KAVAJ

Hade jämnt det förr....framförallt som vårjacka och det är GALET snyggt när man skall vara lite party cool, tycker jag. So Merlyn style...om man nu skall härma alla bloggare hahaha!


Nu loggar jag ur...
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0