Skit dag....typ

Det mesta idag har inte gått som det skall.

Kunde inte sminka mig pga. min pensel. Hej vad jag kände mig naken.

Konkade på tung data för att sätta mig på ett ställe som inte hade uttag och mitt batteri var inte laddat. Sedan på väg till handledningen så ringer dem från dagis. Johan är sjuk, verkar vara ögoninflammation. Underbart. Bara att vända, till dagis och hämta korven. Ögonen rinner och ja, han är inte pigg.

Kvällen har varit ok iaf. Ätit middag och myst, Johan somnade rätt okej och sen har Elin varit här och vi har pluggat.

Känner mig jätte stressad och nervös för allt som har med uppsatsen att göra pga att jag har varit dålig. Bara för att jag är bra, så MÅSTE Johan bli sjuk. INTE. Bra. Nu blev jag mer stressad, men det blir till att sitta när han sover. Underbart.

Är inte alls nöjd, så nu skall jag försöka sova.

Puss och Kram.

" She's a killer..She's a keeper...Am I blurry in your vision. Was I just...a poor decision? " Otep - Ghostflower.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0