Men hallå!

Hej!

Eftersom jag har varit stans sämsta på att blogga, så tänkte jag att jag faktiskt skulle försöka bättre mig lite.

Det har hänt otroligt mycket, men ändå otroligt lite de senaste veckorna så det är därför jag inte hunnit/kunnat skriva.

Jag har i princip  varit sängliggande i tre veckor, men är nu oppererad och på fötter igen. Vad det var och varför och allt det där, lämnar jag hemma och med mina vänner. Ingenting för en öppen blogg att diskuteras på. Anledning? Det är privat och jag vill inte prata om det öppet. Easy huh?

Så, pga utav detta så har min Cuppsats blivit lidande därför är det hård plugg nu och jag hoppas på det bästa.
Annars så dör jag inte av det, utan blir bara irriterad, men så är livet. Kan ju inte styra över det?

Iaf, tänkte härma kära Becca för att försöka motivera mig själv till att uppdatera bloggen, iaf en gång om dagen, låter det som en ide jag kommer att hålla? We'll se.

Skall iaf göra som Beccis och göra en lite "julkalender" över denna lilla grej.



Så enjoy, och så ser vi om det kommer blite bilder framöver också!

Puss och Kram.

Ps. Avenged SEvenfold var underbara, svettiga bilder på det kommer också senare! Haha!

"'cause I really always knew that my little crime, would be cold and that's why I got a heater for your thighs..." - A little piece of heaven...skrattar frtf så jag dör...hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0