En skön morgon!

Godmorgon!

I morse åkte Jonas till Marocko och blir borta en vecka, kommer nog kännas lite ensamt men jag har så mycket att göra att tiden kommer att susa förbi iaf.

Sovit gott i natt och det har hela familjen. Jonas pussade oss hejdå kl fem och sen sov vi i ca 2 1/2 timma till! upp kalender öppning, sen frukost och sen dagis. Morgonen löpte på bara fint.

Så ikväll skall jag och johan baka pizza och ha mamma och son mys. Skall bli jätte härligt. I morgon skall vi åka pulka och på söndag skall jag och johan på julmarknad med Rebecca! Yay!

sen är det hårdplugg och sen kommer Jonas hem! Kalas!

Nu skall jag snart fortsätta läsa en text och skriva lite!

Puss och Kram

"Give me a chance to be that person I wanna be, (I am unbroken; I’m choking on this ecstasy) Oh Lord I'll try so hard but you gotta let go of me, (Unbreak me, unchain me, I need another chance to live)"
Avenged Sevenfold - Afterlife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0