Dag 7 - Min bästa vän.



Av många anledning så blir det min underbara vän Sofia aka. Fia eller Fiddili.

Skall påpeka att det stod mellan tre stycken. Iaf.

Sofia och jag har känt varandra i 7-8år nu. Sedan dag 1 har hon alltid fått mig att skratta. 
Hon är en sådan människa som jag kan skratta med och gråta med. När det händer något är hon den första
personen jag ringer. En av anledningarna till det är att jag litar på henne till fullo. 
En annan anledning är att hon ALDRIG dömer mig, oavsett mina beslut osv. 

Hon lyssnar och hon bryr sig om mig och mitt liv, och jag gör detsamma med henne. 
Hon piggar upp mig och vi kan göra vad som helst ihop. 

En annan underbar sak med Fia är att hon också älskar min familj. Hon bryr sig om både Jonas och Johan. 

När det gick upp för mig ordentligt vilken otroligt bra vän Fia var, var när jag blev gravid med Johan. Hon befann sig just då i Spanien, men när hon kom hem, när jag var några månader gången så hjälpte hon mig så otroligt mycket. Hon hjälpte oss att handla och fixa och trixa. Det är både jag och Jonas tacksamma för. 

Hon har blivit som en extra familjemedlem.

Sofia i några få ord är: Glad, sprallig, bubblig, pratig, självständig, stark och helt fantastisk. 

Hon är min bästa vän för att hon är hon och aldrig viker sig för någon. En kvinna med huvudet och hjärtat på rätta stället. En som alltid kommer att finnas i mitt hjärta, för att jag älskar henne. 

Te amo!

" Its one and the same, one and the same
No, its not the same
Its not supposed to be the same
You know about that way
The way they make you pay
And the way they make you toe the line
I've severed my ties
Oh, you're so clever, you're so clever
But you're not very nice
So fuck forever
If you don't mind
Oh I'm stuck forever
In your mind, your mind, your mind
"

Babyshambels - Fuck Forever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0