Dag 6 - Min dag

Jahapp...

Min dag, utan bilder som vanligt, för att jag suger på sånt.

VI försov oss i vanlig ordning, som jag alltid gör när jag inte har en tid att passa. Så¨20 över 8 kom vi upp, i med frukost, byta blöja på Korven och äta frukost, på med kläder och iväg till dagis.

Lämnade och sen försvann jag hem igen och läste fram till tolv, sen så fastnade jag med massa musik, typsikt mig. Skall inte äns sätta mig i soffan i fortsättningen när jag skall plugga! Hej köksbord!

Vid tre så sprang jag till duschen och gjorde mig iordning. Kom underfund med att jag tappat bort min ögonbryns pensel och fick måla ögonen brynen med topps! Såg ut som en påsk-kärring. Skoj. Packa väskor, sen kom mor som hämtat Johan på dagis och JOY Johan är hängig. fick skjuts till jobbet, jobbade, pappa hämtade mig, sen drog vi hem till mig och jag hämtade barnvagnen för morgondagen. Åkte hem till mor och far och sov över där, då Johan redan sov.

Väldigt händelselös dag. Varför änns skriva om den?

Puss och Kram.

"Size the day or die regreting the time we lost..." Avenged Sevenfold - Sieze the day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0