Dag 4 - Det här åt jag idag.

Okej, så jag kanske inte riktigt tittade vad det var jag skulle skriva om denna dagen...så jag tog inga foton...men nu skall vi se....

Frukost: 2 knäcke mackor med julskinka och ett glas brämhults Hallon dryck.
Lunch: Åt jag lunch? Johan fick korv med bröd för det är mysigt efter långprommis.
Mellis: Banan och Apelsin till oss båda!
Middag: Laxpasta
Snacks: Hmm....Jag tror att jag och Johan lyxade oss med en kexchoklad. O bubbel vatten till mig och vanligt vatten till Johan....

Lyxigt värre kan det vara!

"Deep in the jeans she's wearing, I'm hooked and I can't stop staring, oh baby!" I like big buts sången med Sir mixalot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0