Dag 3 - Mina föräldrar



Jag hittade ingen bild på min pappa, så det fick bli på mamma och Johan.

Iaf, Johnny och Marina, det är mina päron det. båda två är 51år och har varit tillsammans sedan 18års ålder. Fick min bror när de var 20, och 24 när de fick mig. Gifte sig när brollan var typ 1 eller 2...har inte så stor koll på det :P

Min pappa är rektor och min mamma är montessori lärare.
Jag är stolt över dem och tycker dem är superduktiga, på deras jobb, som föräldrar och som morföräldrar.

Kunde inte begära mycket mer.

Jag är är kombination av båda två, både till utseende och till sättet. Har lite av varje och är inte mer lik någon än den andra.

Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0