Dag 11 - Mina syskon.



Det där är min snygga bror. Haha!

När vi växte upp då lekte jag mer än gärna med min bror fram till att vi kom in i det stadiet att vi bråkade jämnt ist! Alla mina kompisar var kär i honom, för att han var såååå snygg...och det får jag frtf höra ;)

när Jag var runt 17 så upphörde den där bråk grejen och vi började umgås igen. Mycket kul! Det har vi gjort sen dess.

Ante är en person som kan prata med vem som helst. Han är snäll och ödmjuk men är också lika envis som mig. Han är dock mer lugn och sansad än vad jag är. Han är varm och kärleksfull och jag är stolt över att vara hans syster. Han ställer alltid upp om man behöver honom och han backar inte.

Jag är glad över att han har sin Caroline och att dem har pyret på G!

Love you mi hermano!

Puss och Kram

ps. Min bror har grym musik smak!


"She's a dwelling place for demons.
She's a cage for every unclean spirit,
every filthy bird and makes us drink
the poisoned wine to fornicating with our kings.
Fallen now is Babylon the Great.

The city dressed in jewels and gold, fine linen, myrrh and pearls.
Her plagues will come all at once as her mourners watch her burn.
Destroyed in an hour.
Merchants and captains of the world, sailors, navigators too.
Will weep and mourn this loss with her sins piled to the sky,
The Beast and the Harlot."
Beast and the Harlot - Avenged Sevenfold.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0