Dag 1 - Om mig.



Det här är alltså jag. I en något snyggareform än vad man vanligtvis ser mig i. Haha!

Jag är alltså Malin. också kallad Malla, Malle, Mallgroda, Male och Merlyn, fast oftast Malin.
Jag är 27år gammal och bor norr om Stockholm tillsammans med min Sambo Jonas och våran 2-årige son Johan.
Jag är en snart färdigutbildad förskolepedagog och lågstadie lärare som arbetar extra på Life.

Just nu bedriver jag mina dagar med att plugga och jobba. Kvällarna spenderas med min sambo och  min son. JAg försöker också ha tid för mina vänner, som tyvär mest ofta blir telefonkontakt ;P så är det när man har mycket för sig.

Jag är öppen och väldigt social, men kan dock också bli blyg i vissa situationer. JAg är envis och tjatig och tycker om att styra och ställa. Jag är enligt vänner glad, sprallig och lite galen. Jag skämms inte för mig själv, om de situationerna jag hamnar i inte är allt för pinsamma. Min mörka sida innehåller stunder av deprission och panik ångest, som tack och lov kommer väldigt glest numera och jag känner att jag har lärt mig hantera mig själv när det blir jobbigt. Oftast iaf. Annars har jag familj och vänner som är underbara i mina stunder av nöd.

Jag är en född norrlänning som flyttade från Umeå till Stockholm vid 13 års ålder. Det tog ett tag, men nu trivs jag som fisken i min lilla förort.

Jag är en rock nörd som inte kan leva utan min kära musik. Jag är besatt utav Avenged Sevenfold och fick mina drömmar besannade 20:e November, 2010, när den underbara gruppen entrade Fryshuset och spelade en underbar konsert! I loved it!

Jag är också en Bam Margera nörd, sorry guys...ingen aning om varför, men har varit det sen många år tillbax! nästan 8år nu! SICK!

Aja, skitsamma...Det är väll så bra som jag kan beskriva mig själv just nu.

Glad, galen och TÖNT! Jag älskar att vara tönt!

Puss och Kram.

"So tell everybody, the ones who walk beside me, I know you'll find your own way, when I'm not with you tonight."
Avenged Sevenfold - Fiction.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0