Destination: Ny bloggdesign.

Eftersom jag är lat så blir den liknande den andra, men lite gladare...även fast jag inte ser så glad ut på bilderna.

Rätt nöjd ändå för att vara total amatör!
Mer avancerat blir det inte.

Sitter dock frtf och deppar, nu med godis och vatten. INTE jätte bra för mig. jag som inte skall äta godis?
Har heller inte ätit godis på flera veckor, so why now? Jo, för jag deppar. Köpte dock pytte lite...men jag köpte inte cigg iaf. Man dör ju iofs av båda, socker och rök.

Nej, nu skall jag nog pula lite till...kanske lägger mig snart ist och tittar på Muriels Bröllopp....igen...

Aja, säg gärna till vad ni tycker om designen...ni få som läser ;P

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ser ingen header alls, när jag går in här står det att jag måste skriva in användarnamn och lösenord....

2010-04-16 @ 06:03:57
URL: http://sugarangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0