Destination: Liv i bild.

Eftersom jag nästan aldrig lägger upp bilder, så tänkte jag lägga upp någon jävla bild, bara för att folk ska få nått att glo på.


Goa Eve och jag efter lite mycket vin vid melodi festivalen.


Min otroligt coola son. Som pappa sin, fast utan napp!


Två underbara vänner! Sara och Karin


Min son chillar i sin fotölj tillsammans med sin nya miniräknare.


Leka i lekparken är det bästa som finns!


Hans coola morsa också ;P Svettig och härlig efter springturen.

Fatta vad han kommer tycka jag är mupp när han blir äldre! Aja, jag bjuder på den!

Puss och Kram

Ps....tips på någon bra bok?
Eller typ någon bra musik? I need some inspiration.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lyckans Hjul av Kajsa Ingemanson, Små citroner gula av samma författare eller Lotta Thells boh serie på 5 böcker om Eva första boken heter Utan en tanke.

2010-04-15 @ 08:07:14
URL: http://sugarangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0