Destination: Kärlek (snodde från Christine.)

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Ärligt talat så beror det faktiskt på. Tror jag. Men det är svårt att säga...

Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med)
Seriösa: 2...korta/inte så seriösa: Vet inte...

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Vet inte. Jag anser att man inte behöver gifta sig. Man kan älska någon lika mycket ändå och visa det lika mycket. MEN kanske, längre fram i livet. men inte som jag känner just nu.

 

Blir du lätt kär?
Förtjust, ja. Kär? Nej. Jag har nog bara älskat en människa ordentligt i mitt liv. kär har jag varit 2 ggr.

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?
Svårt att säga faktiskt...men jag faller nog för mystiska människor, människor med lite mörker och hemligheter bakom sig...

Vad är det mest avtändande du vet?
Svårt att säga...beror nog på...det finns ju en hel del saker...

Hur länge varar dina förhållanden?
Länge.

Har du fått ditt hjärta krossat?
mjaa...ja...det har jag...men samtidigt tror jag snarare att jag har krossat också...

Vad är det mest romantiska du varit med om?
Det vill jag inte riktigt dela med mig här faktiskt...det är rätt udda..men samtidigt det mest underbara jag varit med om! och det är lite känsligt...

Hur raggar du?
Jag raggar inte. Har alltid varit värdelös på det...

Har du en ”utseendetyp” hos killar?
mjaa...njae...alltså...jag tycker att olika typer av utseende kan vara snyggt på olika sätt...

Beskriv en perfekt första dejt:
Har nog aldrig haft en första dejt på så sätt...men en underbar dejt tycker jag är att gå ut och äta, gå på bio...sånt där vanlgit shit ni vet.

Vem var din första kärlek?
Tomas.

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Jadu, faller det till sin rätt så är det inget fel med det.

Vad tycker du om one night stands?
Är man singel och fri, varför inte? Lite små spännande...

Hur är du som flickvän?
Jag är nog väldigt snäll och omtänksam...bryr mig mycket. Men jag är nog rätt jobbig också, vill ha allt på mitt sätt...och det funkar ju liksom inte i ett förhållande...ja gär nyfiken och kräver nog en hel del...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0